سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ACS.Cap.3.0.1

ارسال  شده توسط  سعید میرزایی در 88/4/20 1:38 صبح

بهترین راهکار برای محافظت موثر از رایانه شما در برابر تهدیدهای اینترنتی مختلف مانند ویروس ها، روت کیت ها ، کرمهای ایمیل، ابزارهای هک، کلاهبرداری رایانه ای، پیام های اسپم، سایتهای آلوده، و جرایم فضای سایبر، و غیره می باشد. یک نشانگر اصلی مهم قدرتمند برنامه آنتی ویروس نرم افزار این می باشد که نه تنها قادر به یافتن ویروسها می باشد ، بلکه می تواند فایلهای آلوده را تمیزو به اصطلاح مداوا کند، نه اینکه فقط آنها را پاک نماید، و اطلاعات مهم کاربر را به صورت ایمن اصلی آنها باز می گرداند. قابلیت کار برروی سیستم های آلوده و قابلیت شناسایی کارآمد ویروس ها این نرم افزار را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز می نماید. فناوری هوشمند فیلتر نمودن اسپم Dr.Web Security Space ، بر مبنای چندین هزار قانون می باشد که به زبانی که پیام باآن نوشته شده است ، بستگی ندارد و پیام به هر زبانی که باشد اسپم بودن آنرا بررسی و شناسایی می نماید. فناوری ضد اسپم نرم افزار نیز خطر احتمال قراردادن پیامهای درست را بصورت اسپم ، کاهش داده و کاملا ابتکاری می باشد. پروتکل HTTP که برای ارسال صفحات HTML و اجزای مرورگری آنها مانند اسکریپتها، تصاویر، اپلتها و غیره یکی از منابع ویروسها و اشیاع مخرب برروی سیستم های کامپیوتر می باشد. ماژول SpIDer Gate بصورت real time آنها را شناسایی می نماید.
قابلیتهای کلیدی نرم افزار :
• شناسایی و خنثی سازی ویروسها و سایتهای مخرب برروی درایوهای هارد دیسک و حافظه های قابل حمل
• رهگیری دانلودهای برروی تمام فایلهای ری هارد دیسک، دیسکها، دیسکتها، درایوهای سی دی و دی وی دی و Blue-ray و کارتهای فلش وهموشمند
• محافظت در برابر ویروسهایی که از فناوری rootkit استفاده می نمایند
• شناسایی تهدیدهای ناشناخته با استفاده از فناوری های جستجوی Origins Tracing و آنالیز کننده ابتکاری هوشمند Dr.Web
• شناسایی ویروسهای موجود برروی فایلهای موجود بروی سایتها ویا فایل های بسته بندی شده
• بررسی فایلهای فشرده شده با استفاده از فناوری های FLY-CODE
• محافظت در برابر ارسال حجم عظیم کرمهای رایانه ای از طریق ایمیلی به ایمیل دیگر
• بلاک نمودن منابع خطرناک اینترنتی
• بلاک نمودن دسترسی به حافظه قابل حمل ، قطعات شبکه، درایوها، بعلاوه فایلها و دایرکتوری ها، برای جلوگیری از دزدیده شدن اطلاعات محرمانه
• بلاک نمودن سایتها بر اساس دسته بندی
• محافظت در برابر جرایم اینترنتی و ضد کودکان
• محافظت در برابر ربودن رمزهای عبور برای بازی های آنلاین، شبکه های اجتماعی، سیستمها، سیستم های انتقال وجه اینترنتی، و کارتهای اعتباری
• محافظت و جلوگیری از افتادن در شبکه bot
• قابلیت انتخاب نوع اسکن
• بروزرسانی خودکار نرم افزار


]]>

Skin Care III Combination

ارسال  شده توسط  سعید میرزایی در 88/4/20 1:38 صبح

کلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor ( فشرده ساز / باز کننده فشردگی ) است : یعنی یک روتین نرم افزاری که ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده کرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی کامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.
K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید.
این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید.
شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار K-Lite Codec Pack Full:
- توانایی پخش 99% از انواع فرمت های صوتی و تصویری
- به روز بودن Codec ها
- حجم کم و سبک بودن Player
- نمایش زیرنویس
- و ...
این برنامه مجموعه تمام پلاگینهای صوتی و تصویری برای پخش انواع فرمتهای صوتی و تصویری در ویندوز می باشد.
شما با نصب این برنامه در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمتهای موجود را پخش کنید و مثلا برای پخش فایلهای RM و RAM نیاز به نصب RealPlayer ندارید.
برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید .
این برنامه در واقع مکمل برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Playerبرای پخش انواع فرمتهای صوتی و تصویری می باشد.


]]>

Hiren"s Boot Cd 9.9 Part3

ارسال  شده توسط  سعید میرزایی در 88/4/20 1:38 صبح

امروز قصد داریم براش و یا قلموهایی جدید را به طراحان و گرافیست های عزیز معرفی کنیم شاید تا به خال با استفاده از نرم افزارهای گوناگون و یا ابزارهای مختلف در فتوشاپ سعی براین داشته اید که چهره ای را آرایش و یا رتوش نمایید امروز ما براشی را برای شما آورده ایم تا با استفاده از آن به آسانی بتوانید یک چهره را رتوش و یا آرایش نمایید .با استفاده از این ابزار عکس رتوش شده و یا آرایش شده حالت ماتی به خود نمی گیرد و رتوش به این صورت چهره را به صورت واقعی نمایان می کند . حتما به گرافیست های عزیز پیشنهاد می کنم از این براش نهایت استفاده را بکنید .


]]>

Ultra Video Converter

ارسال  شده توسط  سعید میرزایی در 88/4/20 1:38 صبح

سی دی بوت یا Bootable CD ، سی دی هایی هستند که بدون نیاز به وجود ویندوز در سیستم ، بصورت خود کار ،در محیط Dos اجراشده و امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار میدهند.
Hiren’s BootCD محصولی رایگان و جادویی بی نظیر از وب سایت Ntlworld است که مجموعه ای از ابزارهای کاربردی و Utiliti تحت Dos را در قالب یک سی دی کامل گرد هم آورده تا قدرت مانور شما در محیط Dos را چندین برابر افزایش دهد!
این سی دی مجموعه ای از ابزارهای بی نظیر تحت داس را بصورت خودکار اجرا نموده و به شما امکان میدهد تا پس از انتخاب برنامه مورد نظر ، آن را اجرا نموده و به پارتیشن بندی هارد دیسک ، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ، بازیابی اطلاعات پارتیشن ها ، ویروس یابی سیستم ، مشاهده تصاویر ، ویرایش Password ها و بسیاری اعمال دیگر بپردازید.
موضوع برنامه های Hirens BootCD 9.9:
- پارتیشن بندی مانند Partition Magic
- ابزارهای پشتیبان گیری و کپی هارد و پارتیشن مانند Norton Ghost
- آنتی ویروس مانند McAfee
- ابزار بازیابی اطلاعات مانند Easy Recovery
- ابزار تست مانند Pc Doctor
- تست رم مانند Memtest86+
- ابزار هارد دیسک مانند PowerMax
- بدست آوردن اطلاعات سیستم مانند CTIA CPU Information
- ابزار کار با MBR مانند Boot Partition
- ابزار بایوس مانند BIOS Cracker
- ابزار مالتی مدیا مانند Picture Viewer
- بدست آوردن پسورد مانند Offline NT/2K/XP Password Changer
- ابزار NTFS مانند NTFS 4 Dos
- مدیریت فایل در داس مانند File Wizard
- ابزار داس مانند SATA Support
- ابزار ویندوز مانند Mini Windows XP


]]>

Picture To TXT

ارسال  شده توسط  سعید میرزایی در 88/4/20 1:38 صبح

این برنامه برای تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری و پائین آوردن حجم فایلهای شما میباشد .
از جمله امتیازی که میتوان برای این برنامه در نظر گرفتن این است که بدون افت کیفیت حجم فایلهای شما را به طور قابل ملاحضه ای کاهش میدهد .
این نرم افزار برای دوستانی که از دستگاهای Mp3 player و Mp4 و دستگاههای تلفن همراه استفاده میکنند و میخواهند به تناسب حافظه از اطلاعات مفیدی بهرمند شوند مفید میباشد .
نرم افزار Ultra Video Convertor برنامه ای جهت تبدیل فرمت های صوتی و تصویری شما به یکدیگر میباشد
این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای رده خود نسبتا کامل بوده و تمامی فرمت های تصویری و صوتی را پشتیبانی مینماید .
استفاده بیشتر این نرم افزار برای تبدیل به فایلهای موبایل و دستگاه های MP4 میباشد .


]]>

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >