سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی Small Bear )2(

ارسال  شده توسط  سعید میرزایی در 88/4/20 1:38 صبح

هر سلول مانند یک کارخانه کوچک است. مواد شیمیایی لازم باید به درون آن بیایند و به مواد مورد نیاز تبدیل شوند. مواد زاید نیز باید دور ریخته شوند. این کارها به انرژی نیاز دارد، پس کارخانه ما باید بتواند انرژی خودش را هم تأمین کند. اگر همه چیز خوب پیش رفت، تازه باید کارخانه جدیدی بسازی تا بتوانی برای همیشه قوی بمانی. خیلی پیچیده به نظر می‌رسد، ولی یک سلول کوچک به تنهایی تمام این کارها را انجام می‌دهد. ولی چه طور؟!
ویژگی‏های کامل سلول‏ها در این نرم افزار به کمک انیمیشن‏ها، فیلم‏ها و تصاویر واقعی آموزش داده می‏شود.


]]>

Hypersnap

ارسال  شده توسط  سعید میرزایی در 88/4/20 1:38 صبح

بازی Small Bear یک بازی بسیار سرگرم کننده است که می تواند کودکان را بسیار سرگرم کند. این بازی توسط کاربری با نام مستعار 2el_ir برای بخش دانلود سایت تبیان ارسال گردیده است.


]]>

Drweb Security Space 5

ارسال  شده توسط  سعید میرزایی در 88/4/20 1:38 صبح

امروزه نرم افزارهای زیادی دررابطه با گرفتن عکس از مانیتور و نیز تهیه فیلم ارائه گشته که هر کدام نیز به نوبه خود کارهای خاصی را برای تصاویر و یافیلم های گرفته شده اراده کرده اند . شاید شما قصد ایجاد توضیحاتی برروی تصاویر خود داشته باشید که باید تصویر ذخیره شده را توسط نرم افزارهای گرافیکی باز نمایید و عملیات خود را برروی انجام دهید درصورتی که توسط این نرم افزار دیگر احتیاجی به این کار نیست چون نرم افزار معرفی شده خود به تنهایی دارای یک محیط ویرایش و گرافیکی می باشد . امیدواریم این نرم افزار بتواند کمکی به شما بکند .


]]>

برنامه 1,2,3

ارسال  شده توسط  سعید میرزایی در 88/4/20 1:38 صبح

نرم افزار Registry Winner تکنولوژی پیشرفته در تشخیص و تعمیر اشکالات کامپیوتر می باشد. این نرم افزار به طور کامل خطاهای کامپیوتر مانند خاموش کردن، هنگ کردن و بن بست را اسکن می کند و سرعت سیستم را افزایش می دهد و باعث بهبود عملکرد خارق العاده کامپیوتر می شود.
این برنامه پاک کننده خطاهای رجیستری ویندوز می باشد. تعمیر تمامی اشکالات سیستم مانند کاهش سرعت، هنگ یا فریز شدن سیستم، ظاهر شدن مکرر صفحه آبی، پیغام های خطا و ... از قابلیت های این نرم افزار است. با نصب یا پاک کردن نرم افزارها، تعداد زیادی از فایل ها و متعلقات آن ها در رجیستری ویندوز باقی می مانند که باعث کندی سرعت سیستم می گردند. تنها راه مقابله با این امر و جلوگیری از کندی سرعت سیستم، پاک کردن فایل های بدون استفاده توسط این برنامه می باشد که جای اضافی اشغال کرده اند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به پاک کردن و تعمیر فایل های قدیمی و بلا استفاده، فایل های خراب و فایل های اضافی و ... در رجیستری اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار :

- قابلیت بهینه ساختن رجیستری
- توانایی حفظ امنیت کامپیوتر هنگام کار با اینترنت
- امکان پاکسازی فایل های بیهوده
- قابلیت بهینه سازی کامپیوتر
- پاکسازی خطاهای DLL
- پاکسازی خطاهای درایور
- پاکسازی خطاهای Startup ویندوز
- کنترل میانبرهای نامعتبر
- کنترل فونت های نامعتبر
- پاکسازی خطاهای جاوا اسکریپت
- حذف کلیدهای نامعتبر رجیستری
- پاکسازی خطاهای مرورگر اینترنت اکسپلورر
- کنترل فایل های استفاده شده متاخر
- قابلیت گرفتن پشتیبان به طور خودکار
- کنترل و تعمیر تنظیمات نامعتبر سیستم
- کنترل و تعمیر تنظیمات نامعتبر ایجاد شده توسط کاربر
- کنترل پدهای نامعتبر برنامه های کاربردی
- امکان ارائه گزارش تعمیر
- مدیریت تجهیزات
- مدیریت برنامه Add/Remove
- قابلیت ویرایش گروهی
- توانایی مدیریت دیسک
- قابلیت بازیابی مجدد فضای دیسک
- مدیریت BHO
- سازگاری با ویندوز NT/2000/2003/XP/Vista
- و ...


]]>

The Cell

ارسال  شده توسط  سعید میرزایی در 88/4/20 1:38 صبح

نرم افزاری است قدرتمند که توانایی پشتیبان گیری و محافظت کامل از سیستم شما را داراست. پشتیبان گیری از داده ها و اطلاعات کامپیوتر شخصی شما، نرم افزارها و بازی های نصب شده بروی سیستم، تصاویر، فایل های صوتی و تصویری، اسناد مالی و اداری، تنظیمات و هر آنچه که برای شما مهم و لازم است.
این نرم افزار مشهور در زمینه بکارگیری و بازیابی اطلاعات طبق تحقیقات و نظرات سایت های گوناگون بین نرم افزارهای همنوع از قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد و آن را به یکی از بهترین ها تبدیل نموده است. نرم افزار Acronis True Image این امکان را برای شما فراهم نموده است تا به آسانی و تنها با یک کلیک از داده های مورد نظر خود پشتیبان بگیرید و هر زمان که سیستم شما دچار مشکلاتی همچون گرفتن ویروس و آلوده شدن سیستم، نصب نرم افزارهای مخرب و ناخواسته و یاحتی خرابی هارد دیسک و ... شدید، آن اطلاعات حفاظت شده و پشتیبان را توسط برنامه بازیابی نمایید.
نرم افزار این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است تا از تمام اطلاعات کامپوتر شخصی خود و یا تنها از فایل های مهم خود پشتیبان تهیه نمایند که بسته به نوع انتخاب سرعت عملیات متفاوت است و در نوع دوم نرم افزار سریع تر عمل می کند. Acronis True Image Home بسیار انعطاف پذیر تولید شده است و طوری از داده های شما محافظت خواهد کرد که حتی در حوادث غیر قابل پیشبینی هم مانند ویروسی شدن سیستم و یا خرابی هارد دیسک اطلاعات را دوباره بازگردانی نماید و این چیزی است که نرم افزار آن را برای کاربران تضمین می کند و این اطمینان را به آنها می دهد که بدون هیچ مشکلی دوباره از فایل ها و برنامه ها و حتی تنظیماتی که در فایل پشتیبان هستند استفاده نمایند.
همانطور هم که از نام نرم افزار معلوم است برنامه با روش تهیه Image از اطلاعات شما پشتیبان خواهد گرفت، که به کمک این روش هم می توان پشتیبان کاملی از قسمت های مختلف سیستم داشت و هم احتمال ویروسی شدن آن به صفر خواهد رسید. اگر شما هم نمی خواهید تا تجربه تلخ از دست دادن و یا خرابی نرم افزارها و فایل های خود مواجه شوید، این نرم افزاررا دانلود نمایید.


]]>

<      1   2   3   4   5   >>   >